dzień bez herbaty to dzień stracony...

sobota, 24 sierpnia 2013

słowem wstępu

ponieważ  nie  mogę  zmienić opisu (i zdjęcia) z boku  strony, napiszę  tutaj:)

kawy nie  piję,bo sie po niej  źle  czuję
woda jak  to woda,  nudna, ale pić  ją  trzeba
za to HERBATĘ...uwielbiam!
no może te  owocowe mniej, ale  zielonej  herbaty nie  może  zabraknąć u mnie w  domu

nie wiem  czy kogoś  to  będzie  interesowało, ale chce  się  tu z  wami  podzielić (czyt. pochwalić ;P) herbatami jakie przewiną  się przez  moje ręce... i usta...:)

ENJOY !

2 komentarze:

  1. Ja jestem z kolei uzależniona od kawy. Ale potrafię docenić dobrą herbatę. Na pewno czasem tu zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. bedzie bardzo mi milo, musze jeszcze rozglosnic ten blog na tym drugim, bo niewiele osob zauwazylo chyba :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i pozostawienie swojej wypowiedzi :P