dzień bez herbaty to dzień stracony...

sobota, 30 sierpnia 2014

BIG-ACTIVE- Herbata zielona z owocem pigwy



Tak jak obiecałam ...
Przy kolejnej  wizycie w polski  sklepie musiałam  koniecznie dokupić jeszcze  herbatę  zieloną tej firmy...



Big-Active- Herbata  zielona z  owocem pigwy




Musiałam  chyba  nie  mieć kontaktu z pigwa wcześniej  w  swoim  życiu, bo nie  wiedziałam jak  smakuje, ale smakuje  obłędnie!
Może to po prostu  ta  firma...jakąkolwiek  by herbatę  nie  zrobili będzie  pyszna :)

Polecam  jeżeli  jeszcze nie  spróbowaliście :)



4 komentarze:

  1. Lubię te herbatki.


       /▒▒▒●)
         ▒▒▒)>
         ,)▓▓▒
        /▓▓(▒▒   STUK-PUK
       /▓▓)▒▒▒)  TO JA-
      /▓▓/▒▒▒/    ŻYCZĘ CI
     /▓/▒▒▒/     MIŁEGO DNIA:)
     /_/``""`"\_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam na punkcie zielonej herbaty, ale akurat ta z pigwą jakoś mnie nie zachwyciła. Ja zawsze piję z opuncją figową. Wpadnij do mnie i do Claire :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne pyszna, szkoda, że nie mogę.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i pozostawienie swojej wypowiedzi :P