dzień bez herbaty to dzień stracony...

sobota, 30 listopada 2013

LOYD- Green Tea

O zielonej  herbacie chyba nie muszę  już  nic  więcej pisać, bo  wszyscy wiedzą  wszystko :P

Ale mam  dla  was  hita!


Loyd- Green tea- Lemon





Wypiłam już  pare  zielonych herbat z  cytryną  w  swoim życiu, ale nigdy  jeszcze  smak  cytryny nie był taki prawdziwy!
 Aż mnie korci, żeby   sobie posłodzić  tą herbatę :)
Naprawdę zasługuje  ona  na  waszą  uwagę :)

Po raz  kolejny dziękuję  Mami Antka i Atomka za wspaniała  nagrodę i nie mogę  się  doczekać  smakowania kolejny  herbat  tej firmy.




10 komentarzy:

  1. Mi też ta herbata smakuje, a nawet najbardziej ze wszystkich sześciu! do tego stopnia, że niechętnie nią częstuję gości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna wydalam nawet bez smakowania, reszta mnie nie interesuje, ta jest bossska :)

      Usuń
  2. Kurczę, no to się skuszę, bo właśnie poluję na dobrą herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty ;)
    A zieloną herbatę bardzo lubię
    pozdrawiam! :)
    oryginalny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam herbaty :) a zakochana jestem bezgranicznie w Sencha Poranna Rosa - można zamówić przez Internet: http://www.africantea.com.pl/
    Ja już drugi kilogram piję ;) i nie mam dość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzmi niezle, ale kazdy moze zamowic, bo jest napisane ze tylko dla hoteli, restaracji...?

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i pozostawienie swojej wypowiedzi :P