dzień bez herbaty to dzień stracony...

środa, 23 października 2013

WILLIAMSON TEA Darjeeling Flush

Herbata Czarna Darjeeling- nazywana jest nierzadko „herbacianym szampanem”, subtelny smak, wzbogacony ledwie wyczuwalnymi, muszkatołowymi nutami z kwiatowym akordem, ma jasną bursztynową barwę.
Gatunek tej herbaty jest uznawany za najlepszy z indyjskich gatunków herbat i jeden z najlepszych na świecie, pochodzi z plantacji prowincji Darjeeling.

Właściwości :
Spójrz na  opis mojej poprzedniej  czarnej herbaty TU


Williamson Tea - Darjeeling  Flush Loose  Tea


sorki za  odbicie :P




I  znów  skuszona  promocją, bo jedyne 79p. kupiłam herbatę, którą niekoniecznie będę piła...
Tylko i wyłącznie  za  jej  opakowanie, jak już pisałam wcześniej chyba  będę  zbierać puszki !
Posmakowałam ją  dziś, specjalnie  dla was...Ja tam się nie znam,ale  szału jakiegoś  nie ma, jak dla mnie  zwykła  czarna herbata, którą  wbrew  sobie  musiałam nawet  posłodzić, bo inaczej bym jej nie  wypiła...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i pozostawienie swojej wypowiedzi :P